ESAZU ALDIZKARIA

Esazu aldizkaria, hiruhileko maiztasunarekin argitaratzen dugun adierazpen idatzizko baliabidea da. Aldizkaria, Haur zein Lehen Hezkuntzako ikasleek eginiko lan desberdinez ( irudiak, marrazkiak, testuak…) mamitzen da, ikaskuntza prozesuaren baitako erakusle adierazgarri bilakatuz. Aipatu beharrik ere ez dago, Aldizkaria eskola komunitateko partaide guztioi irekia dagoela, gurasoak barne.

Helburu nagusia, ikasleen euskarazko adierazpen idatzia modu esanguratsuan bultzatzea da. Bitarteko moduan, ikasleek ikaskuntza prozesuan garatutako lan, esperientziak eta bizipenak erabiltzen direlarik.

Esazu aldizkaria

El objetivo principal de la Revista es servir de recurso para el desarrollo de la expresión escrita en euskera de los alumnos. Se publica con periodicidad trimestral y viene a ser un reflejo del proceso y experiencias de aprendizaje y vivencias de los alumnos tanto de Educación Preescolar como de Primaria.

Queremos que la Revista sea un medio de expresión abierto a la comunidad escolar, padres y madres incluídos, por medio del cual todos podamos informarnos, aprender y disfrutar.

No documents found